Voorwielnaaf zelf demonteren
De magneet kant testen met een ijzerdeel. Het klinkt als het geluid die je banden maken bij het raken van een strook op de snelweg, gewoon niet zo hard, zoiets als het geluid van speelkaarten die fladderen tegen fietsspaken. Verder werden er voorheen vaak conische lagers gebruikt bij auto's met trommelremmen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Wiellagers en wielnaven met of zonder abs sensoren hebben wij altijd op voorraad ook voor onderstaande types Men hoeft niets meer te persen en kan het wiel demonteren en de centrale wielmoer losdraaien, en zo de nieuwe wielnaaf erop zetten.
Wielnaaf voor uw TOYOTA COROLLA 1.3 XLI 16V bestellen
Vandaag besteld, morgen bij u in huis. Afdichtingen beschermen lagers tegen de elementen, water en vuil, en ze dichtten ook het hoge-temperatuurvet af dat het lager nodig heeft. Zoals altijd, lees de productbeschrijvingen volledig en let op of het voor de achterzijde of voorzijde is. Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw bestelling kunt maken op onze webshop. Losse schalen zijn conisch en in 2 delen.
De juiste wielnaaf voor uw auto vinden
Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw TOYOTA COROLLA. Als je echt wilt weten of je geluid een peilend geluid is en je de auto op een brug kunt krijgen, kun je een geïmproviseerde stethoscoop (eigenlijk een grote schroevendraaier) gebruiken om naar het geluid te luisteren en te zoeken waar het vandaan komt. Elke TOYOTA heeft een eigen VIN-nummer. Wiellagers worden vaak per as vervangen.