100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Vragen? Bel 0341 267 637
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: TOYOTA
Gekozen auto:TOYOTA AURIS Stationwagen 1.4 D-4D 90PK
Bouwjaar 07.2013 - 12.2018

Wiellagers TOYOTA AURIS Stationwagen (_E18_) 1.4 D-4D

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.

Wiellagerset voorzijde
Wiellagerset achterzijde

Wiellagers met een ingebouwd ABS-sensor

Voor half 5 besteld is de volgende dag geleverd Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Achter remschijven bij franse auto's hebben lagers. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen.

Conische wiellagers in remtrommels

Onze pakketten worden geleverd door zowel PostNL als PDP. Een wiellager krijgt grote krachten te verduren. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw TOYOTA AURIS Stationwagen (_E18_) 1.4 D-4D, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Elke TOYOTA AURIS Stationwagen (_E18_) heeft een eigen VIN-nummer. Via onze partners is het mogelijk om het auto onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto.

Perslagers voor uw TOYOTA

Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Wanneer de afdichting op het wiellager kapot of beschadigd is, begint het geluid erg zwak en wordt het na verloop van tijd luider. Plaats een lange schroevendraaier of stethoscoop op de naaf bij elk wiellager. Wiellagers en wielnaven met of zonder abs sensoren hebben wij altijd op voorraad ook voor onderstaande types Men hoeft niets meer te persen en kan het wiel demonteren en de centrale wielmoer losdraaien, en zo de nieuwe wielnaaf erop zetten. Voertuigen worden steeds gestroomlijnder gemaakt.