100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Vragen? Bel 0341 267 637
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: MERCEDES-BENZ
Gekozen auto:MERCEDES-BENZ E-KLASSE T-Model (S211) E 270 T CDI 177
Bouwjaar 03.2003 - 07.2009

Wiellagers MERCEDES-BENZ E-KLASSE T-Model (S211) E 270 T CDI

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.
Wiellagerset voorzijde
Wiellagerset achterzijde

Wiellagers kopen MERCEDES-BENZ E-KLASSE T-Model (S211) E 270 T CDI

Wiellagers en wielnaven met of zonder abs sensoren hebben wij altijd op voorraad ook voor onderstaande types Men hoeft niets meer te persen en kan het wiel demonteren en de centrale wielmoer losdraaien, en zo de nieuwe wielnaaf erop zetten. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Wanneer een zegel verbroken of beschadigd is, zal het wiellager kapot gaan en geluid maken. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw MERCEDES-BENZ E-KLASSE T-Model (S211), neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Houdt u altijd rekening met zondagen en weekend.

Wiellagers op uw auto

Er zijn een paar dingen die je moet weten bij het aankopen van wiellagers. Let wel dat banden die "gehakt" of "gegratineerd" zijn (gecurved) ook een ritmisch geluid maken en toeneemt naarmate je sneller gaat. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: SUBARU DraagarmenLAMBORGHINI HandremkabelsHYUNDAI Remschijven. De wielnaaf is gemonteerd op het fusee en aan het wiel van het voertuig. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo licht mogelijk zijn.

Perslagers voor uw MERCEDES-BENZ

Let op of het geluid harder of zachter wordt. Dat gezegd te hebben, een terminale storing kan resulteren in een wiel vergrendeling op snelheid, die zou zeer gevaarlijk zijn en een lager, dat op de weg is naar buiten kan ook oververhit raken, het verzenden van ongewenste warmte in de naaf en remmen. Als je echt wilt weten of je geluid een peilend geluid is en je de auto op een brug kunt krijgen, kun je een geïmproviseerde stethoscoop (eigenlijk een grote schroevendraaier) gebruiken om naar het geluid te luisteren en te zoeken waar het vandaan komt. Als de hele naaf moet worden vervangen dan is het een ander verhaal, als minder gespecialiseerde tools nodig zijn en het wordt een meer eenvoudige DIY taak.

Koop online met kortingen, speciale aanbiedingen en promoties - TecDoc Inside

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.