Wiellagers IVECO DAILY IV Open laadbak/ Chassis 50C14 G, 50C14 G/P, 50C14 GD, 50C14 GD/P
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.
Tip: Voor de achterzijde van deze auto hebben we geen losse wiellager in onze webshop
Waarschijnlijk zijn losse wiellagers voor de achterzijde van jouw auto niet los te vervangen. Voor deze IVECO DAILY IV Open laadbak/ Chassis dient daarom de gehele wielnaaf vervangen te worden. In deze wielnaaf zit de wiellager al voorgemonteerd.
Heb je wel losse wiellagers nodig en is vervangen van de complete wielnaaf geen optie? Dan staat dit fout op onze website. Maar geen zorgen, de kans is groot dat we ze toch kunnen vinden. Vul dit formulier in, dan gaan we in het dealersysteem van je auto opzoek naar passende wiellagers.
Perslagers voor uw IVECO DAILY IV Open laadbak/ Chassis 50C14 G, 50C14 G/P, 50C14 GD, 50C14 GD/P
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: ISUZU SpoorstangMERCEDES-BENZ RemcilindersHONDA Handremkabels. Wilt u aankoop veranderen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw IVECO DAILY IV Open laadbak/ Chassis, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Er zijn meer dan 30.000 artikelen die wij aanbieden. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring.
Wiellagers kopen IVECO
Invoeren van auto's uit Duitsland komt steeds vaker voor. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuw handremmechanisme, nieuwe glijbussen, nieuwe pistons en nieuwe veren. Een wiellager is een slijt onderdeel van de auto.
Wiellagers op uw auto
Wiellager kits zijn meestal voor links en rechts, zodat u geen zorgen hoeft te maken over of het voor links of rechts is. Het is een moeilijke klus om zelf en zonder een pers te doen, omdat het een strakke pasvorm is om de lagers in en uit de naaf te krijgen. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo licht mogelijk zijn. Rijd ongeveer 20 km/u over de weg en laat de auto langzaam heen en weer zwaaien, waarbij u het gewicht van het voertuig van de ene naar de andere kant verschuift.
Wat vind je van deze pagina?
Let op
Wij raden aan om de geadviseerde producten te kopen. Deze zijn middels kentekencheck gecontroleerd. De producten die je te zien krijgt als je verder gaat kwamen niet door de kentekencheck en passen waarschijnlijk niet!
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.