100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Vragen? Bel 0341 267 637
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: MITSUBISHI
Gekozen auto:MITSUBISHI L 300 / DELICA II Bestelwagen 2.3 D 68
Bouwjaar 09.1983 - 10.1986

Remtrommels MITSUBISHI L 300 / DELICA II Bestelwagen 2.3 D

Een remtrommel zit vaak op de achterzijde van de auto, deze werkt samen met een aantal andere onderdelen waaronder de remschoenen wielremcilinder en handremkabel al deze delen bij elkaar zorgen ervoor dat de auto tot stilstand komt aan de achterzijde. Een remtrommel zelf gaat over het algemeen erg lang mee, tenzij er een ophoping van roest ontstaat door vocht binnenin de remtrommel.
Remtrommels achterzijde

Remtrommels zelf monteren

Invoeren van auto's uit andere landen dan dan Nederland komt steeds vaker voor. Remtrommels worden per stuk verkocht het is echter aan te raden om de remtrommels per paar te vervangen dit om remverschil te beperken. Het afnemen van de remkracht aan de achterzijde wordt tijdens de apk keuring gemeten ook komt hier remverschil aan het licht. Remtrommels worden bijna alleen gebruikt op de achterwielen van automobielen deze hebben dezelfde werking als de remschijven aan de voorzijde van uw auto.

Zelf een remtrommel uitdraaien

Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties zien. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Binnenin de trommels worden remschoenen gemonteerd deze zorgen er na verloop van tijd en kilometers voor dat er groeven ontstaan in de trommels waardoor het remvermogen af gaat nemen. Bij beide moeten dan de remtrommels gedemonteerd worden en uitvoerig worden bekeken op slijtage en afstelling van de schoenen. De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor.

Remtrommel voor uw MITSUBISHI L 300 / DELICA II Bestelwagen 2.3 D

Bij ons geldt altijd: niet goed, direct geld terug! Ook in dit geval moet u altijd per as vervangen dat wil zeggen per 2. Versleten trommels herkend men aan te diepe groeven in het loopvlak waardoor het loopvlak niet meer glad is en aansluit met de remschoenen opschuren gaat niet in dit geval daar de schoen bij het monteren tegen de groeven aanlopen en de remtrommel er niet overheen gaat. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Daar de achterzijde maar voor 20% mee remt komt er dus minder belasting op de achterzijde en zal deze dus veel minder slijten dan de onderdelen op de voorzijde zoals de remblokken en remschijven daar deze wel 80% van het remvermogen leveren.

Koop online met kortingen, speciale aanbiedingen en promoties - TecDoc Inside

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.