Remschijven VW VOLKSWAGEN LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 D
Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.
Voor 17:00 besteld, uiterlijk dinsdag gratis in huis.
voorzijde
Wanneer kies je voor sport kwaliteit?
Kies voor sport kwaliteit als je opzoek bent naar geperforeerde remschijven. Dit boost je rempower tot wel 30% en geeft je auto een sportief uiterlijk. Dit is de maximale upgrade zonder dat er modificaties aan je remsysteem nodig zijn.
Heb je toch remschijven op de achterzijde van je auto?
Heb je wel remschijven aan de achterzijde van je auto? Dan staat dit fout op onze website. Maar geen zorgen, de kans is groot dat we ze toch kunnen vinden. Vul dit formulier in, dan gaan we in het dealersysteem van je auto opzoek naar passende remschijven.
Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe veren, nieuw handremmechanisme en nieuwe glijbussen. Als het wiel gedemonteerd is moet de remklauw los gemaakt worden en opgehangen worden aan de veerpoot met een ijzerdraad, zodat u de remslang die nog aan de remklauw zit niet beschadigd. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Monteren van BrakeMax houd de kosten laag.
Trillende remschijven
Een auto uit buiten de EU heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt.. Er wordt gewerkt met een maximale dikte vd remschijf als deze nieuw is en een minimale dikte. Elke VW VOLKSWAGEN LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 D heeft een eigen VIN-nummer. Onze garages kunnen u helpen bij het installeren van het bestelde onderdeel onder uw auto.
Bijpassende remblokken en remschijven voor uw VW VOLKSWAGEN LT 28-35 I Bus (281-363)
Roest op remschijven wordt voorkomen door de schijf te coaten. Nu kijkt men tegen de remschijf aan, even de nieuwe ervoor houden om de diameter te controleren, is dit juist dan ziet men de 4 of 5 gaten van de wielbouten en vaak nog een kleine schroef, dit is de centreerschroef, deze losmaken en dan kan de remschijf van de naaf getikt worden. Remtrommels kunnen ook binnen in de achter remschijf zitten. Afvalwarmte wordt gecreëerd door de circulatie van het voertuigen.
Wat vind je van deze pagina?
Let op
Wij raden aan om de geadviseerde producten te kopen. Deze zijn middels kentekencheck gecontroleerd. De producten die je te zien krijgt als je verder gaat kwamen niet door de kentekencheck en passen waarschijnlijk niet!
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.