Vastzittende remklauw
Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. Versleten remklauwen maken de blokken en schijven ook kapot. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% voor en 50% achter. Deze kunt u zelf vervangen of door een garage laten doen. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen.
Remklauw reviseren
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw BMW Z3 Roadster (E36) 1.9 i komen. Een defecte remklauw heeft speling of blijft vast zitten. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze moderne coating is niet belastend voor het milieu. Het is zaak dat het terugstellen nauwkeurig gebeurd daar de handrem anders niet goed functioneert. Remvloeistof is meestal dot4.
Remklauw revisiesets BMW Z3 Roadster (E36)
De hoofdremcilinder werkt samen met de remklauwen Remslangen zitten altijd gemonteerd via een nippel. Maak de remklauw los van zijn steun, de 2 inbusbouten dienen los gedraaid te worden en als laatste de remleiding demonteren.Vaak is er ook schade aan de remblokken of remschijven als de remklauw vervangen moet worden dit moet goed gecontroleerd worden. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. De ontluchtingsnippel een kwart slag los draaien.