100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Vragen? Bel 0341 267 637
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: MAZDA
Gekozen auto:MAZDA FLAIR 0.7 4WD 64PK
Bouwjaar 07.2012 - 03.2017

Remblokken MAZDA FLAIR (MJ34S_, MJ44S_) 0.7 4WD

Remblokken worden altijd als set van 4 stuks vervangen en moeten dus altijd op beide voor of achterwielen als remblok set gemonteerd worden als deze versleten zijn. Dit geld tevens voor de remschijven deze worden altijd als set van 2 verkocht en vervangen. De remblokken en remschijven zijn belangrijke onderdelen binnen het remsysteem en moeten ten alle tijden goed functioneren. Autopartsonline verkoopt twee merken remblokken, een originele kwaliteit van het merk abs en een premium kwaliteit van het merk brembo.
Remblokken voorzijde
Remblokken achterzijde

Goedkopen remblokken MAZDA FLAIR (MJ34S_, MJ44S_) 0.7 4WD

Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Voor half 5 besteld is de volgende dag geleverd Afhalen kan natuurlijk ook bij ons magazijn in Ermelo. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw MAZDA FLAIR (MJ34S_, MJ44S_).

Harde remblokken

Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Bij een goede kwaliteit auto onderdelen zullen de kosten lager liggen op termijn. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe pistons, nieuwe rubberdelen en nieuw handremmechanisme. Hoe herken ik de juiste onderdelen voor mijn remmen.

Remblokken MAZDA kopen

Een remblok set zit gemonteerd in de remklauw van de auto. Schuine kanten zijn tegen het piepen. Lucht en interieur filters worden bij een kleine beurt vervangen. Remblokken zijn samen met de remschijven het belangrijkste element voor het remsysteem, als de remmen in werking treden dan zullen de remblokken tegen de remschijf gedrukt worden hierdoor zal de auto tot stilstand worden gebracht. Gemiddeld genomen gaan de remblokken aan de voorzijde van de auto ongeveer 20.000 a 30.000 kilometer mee, dit is uiteraard sterk afhankelijk van de rijstijl, de achterzijde van de auto zal veel langer mee gaan dit om dat de verdeling tussen voor/achter op 80%/20% ligt.