100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Vragen? Bel 0341 267 637
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: LANCIA
Gekozen auto:LANCIA DELTA I 1.5 86PK
Bouwjaar 09.1979 - 12.1992

Fuseekogels LANCIA DELTA I 1.5

Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.

Fuseekogels voorzijde
Fuseekogels achterzijde

Fuseekogel voor uw auto kopen

Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel. Het rendement uit de diesel motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per pakket. Wij leveren onderdelen van de merken ABS en Brakemax

Een defect fuseekogel herkennen

De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij RemOnderdelen.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 10 jaar geleden. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. Invoeren van auto's uit Belgie komt steeds vaker voor.

Fuseekogels voor uw LANCIA DELTA I 1.5 bestellen

Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij RemOnderdelen tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. De airco van het voertuig zorgt voor een koele temperatuur. Koelvloeistof loopt door de koelslangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. Elke LANCIA DELTA I heeft een eigen VIN-nummer. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.