ABS-sensoren in het wiellager
Deze ring is magnetisch en ook te vinden door een metalen plaatje te gebruiken. Indien gewenst kunt u uw producten ook ophalen bij ons in Ermelo. Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring. Als de ABS-ring in een wielnaad is ingebouwd, herkent u dit aan de aansluitingen op de wielnaad.
Vervuilde ABS sensoren op uw SKODA FABIA I Sedan 1.4 TDI
Als de losse abs sensor defect is kan deze makkelijk zonder al te veel kosten vervangen worden het wordt duurder als u de abs computer of regelunit moet vervangen dit zelfde geld voor de wielnaaf waar de abs sensor in zit, deze zijn ook iets prijziger. Invoeren van auto's uit andere landen dan dan Nederland komt steeds vaker voor. De ABS-ring in een wiellager is eigenlijk ook een ABS-sensor. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest.
ABS sensor kopen voor uw SKODA FABIA I Sedan
U besteld bij RemOnderdelen.nl altijd het product dat u ook echt nodig heeft, dit komt door onze uitgebreide handmatige controlere die wij bij elke order uitvoeren. Elke SKODA heeft een eigen VIN-nummer. Er zijn ook gewone pers wiellagers met een magnetische ABS ring in de buitenzijde van het wiellager als deze defect is moet men het wiellager demonteren en vervangen. Als de ABS-ring in een wielnaad is ingebouwd, herkent u dit aan de aansluitingen op de wielnaad.