WhatsApp us +31 (0)6 85 49 25 92WhatsApp us!
brand: CHEVROLET
Gekozen auto:
CHEVROLET NUBIRA Stationwagen 1.6 109PK
Bouwjaar 03-2005 - heden

ABS sensoren CHEVROLET NUBIRA Stationwagen 1.6

Een ABS-sensor zorgt dat uw Abs systeem werkt, de sensoren geven de puls door aan de computer en deze zorgt ervoor dat het ABS-systeem in werking treedt. Een ABS-sensor is een elektronisch auto-onderdeel en kan snel defect raken daar het onder de auto met water en modder te maken krijgt. Vaak zitten de Abs sensoren tegenwoordig ook in de wielnaven ingebouwd wat kan betekenen dat als de ABS-sensor defect is u een complete wielnaaf moet vervangen.

voorzijde

ABS sensor kopen voor uw CHEVROLET NUBIRA Stationwagen 1.6

De ABS-ring in het wiellager werkt samen met de ABS-sensor onder de auto. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 25 jaar enorm geweest. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring. Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw order kunt maken op onze webshop.

Vervuilde ABS sensoren op uw CHEVROLET NUBIRA Stationwagen

Bij elke bestelling krijgt u van ons een gratis spuitbus remreiniger en een tube keramisch vet. De sensor om uit te lezen is meestal een los onderdeel wat in de buurt van het wiel zit. De signaal gever kan in een wiellager zitten of als bijvoorbeeld getande ring op de aandrijfas. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw CHEVROLET. Het is dus belangrijk om tijdens een onderhoudsbeurt de sensoren vrij van vuil te maken.

ABS-sensoren in het wiellager

De meeste voertuigen hebben inmiddels abs op het remsysteem omdat dit een zeer doeltreffend middel is om de auto tot stilstand te krijgen onder extreme omstandigheden. Deze ring is magnetisch en ook te vinden door een metalen plaatje te gebruiken. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest.